.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد ریالی در بندر امیرآباد
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از سرمایه‌گذاری بیش از ۸ هزار میلیارد ریالی در این بندر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی اصل سعیدی‌پور گفت: در مجموع ۴۰ پروژه بخش خصوصی به ارزش تقریبی ۲۰ هزار میلیارد ریال در حال بهره برداری و ساخت در بندر امیرآباد وجود دارد که احداث کارخانجات تولید آرد، تصفیه روغن، خوراک دام، ورک شاپ دریایی با اعتبار ۸ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال از سرمایه‌گذاری‌های در دست اقدام در این بندر است.

او از ضرورت تکمیل پروژه مهم رو-رو ریلی در بندر امیرآباد خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های مدون و تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل و بهره برداری این پروژه قدیمی و به جا مانده از قبل تا پایان امسال انجام خواهد شده است.

به گفته سعیدی‌پور بندرامیرآباد در آینده‌ای نزدیک به مرکز تجارت شمال کشور تبدیل می‌شود و عملیات تخلیه و بارگیری بندرامیرآباد طی دو ماهه آغازین امسال بیش از ۵۷۲ هزار تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد رشد داشته است.

او می‌گوید: بندرامیراباد به عنوان یک ثروت ملی بر روی نوار توسعه و بهره وری قرار گرفته و فرآیند روبه رشد خود را با برنامه ریزی و هدف گذاری و با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در این نشست که ۳ ساعت به طول انجامید، به سوالات متعدد خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.